Your Cart

Garantii si reclamatii

Garantie
  • La achizitionarea unui produs de pe platforma noastra online Yako.bg veti primi un certificat de garantie cu conditiile garantiei, conform legislatiei in vigoare. Perioada de garantie a produsului achizitionat incepe de la data cumpararii si este valabila pana la data indicata in campul GARANȚIE
  • Bunurile cumparate au o garantie de 12 (douasprezece) luni pentru persoanele juridice si 24 (douazeci si patru) de luni pentru persoanele fizice.
  • Garantia este valabila numai pentru daune cauzate de un defect de fabricatie care au aparut in timpul functionarii normale in perioada de garantie
  • Garantia nu acopera daunele cauzate de utilizarea necorespunzatoare a produsului sau ca urmare a unor influente externe necorespunzatoare, cum ar fi deteriorarea intentionata sau neintentionata a materialului.Reclamațiile privind lipsa unor componente sau piese vor fi luate în considerare doar dacă sunt efectuate la asamblarea produsului de către un tehnician al vânzătorului sau dacă sunt semnalate imediat după recepția produsului.
  • Ori de cate ori depuneti o reclamatie pentru produs, trebuie sa prezentati chitanta sau factura originala cu care ati achizitionat produsul, precum si un certificat de garantie valabil, in caz contrar revendicarea nu poate fi satisfacuta.
  • La depunerea unei reclamatii, produsul trebuie sa fie in ambalajul original, asigurand transportul in conditii de siguranta si insotit de toate documentele necesare si echipamentul complet, in caz contrar reclamatia nu poate fi satisfacuta. Riscul de deteriorare in timpul transportului de la o terta parte la si de la serviciu este pe cheltuiala cumparatorului.
  • Puteti face o reclamatie contactand centrul de asistenta pentru clienti la 0346 630 002. Vi se va solicita sa vizitati un curier pentru a trimite produsul sau un tehnician va va fi trimis la fata locului (daca este posibil) ; (intrebare despre echipamentele de fitness voluminoase si grele, mese de tenis etc.), toate costurile vor fi pe cheltuiala noastra.
  • Daca un client returneaza marfurile fara motive intemeiate sau fara a citi instructiunile de utilizare si intretinere a produsului, plasate pe site-ul web sau incluse in cutie, revendicarea va fi considerata nefondata, atunci serviciul de curierat va fie pe cheltuiala clientlui
  • Reclamatiile privind componentele lipsa sunt recunoscute numai in timpul instalarii de catre un tehnician al companiei sau in momentul cumpararii.
  • Termenul de reparatie variaza in functie de complexitatea acesteia si de livrarea pieselor de schimb, iar termenul maxim este de 30 de zile.


Garantia nu este recunoscuta in urmatoarele cazuri
  • Nerespectarea instructiunilor de instalare, operare si depozitare specificate in documentatia insotitoare. Va recomandam ca instalarea initiala sa fie facuta de catre tehnicianul nostru (taxat conform listei de pret a vanzatorului), deoarece in cazul unei instalari incorecte efectuate de cumparator in conformitate cu schemele anexate, garantia este nula.
  • Deteriorari in timpul transportului de catre terti sau deteriorari mecanice ale carcasei sau afisajului.
  • S-a incercat remedierea unei daune sau defecte de catre cumparator sau alta persoana neautorizata.
  • Incercati sa falsificati certificatul de garantie, numarul de serie sau sa prezentați un certificat de garantie in alb sau fals;
  • Daune cauzate de calamități naturale (tunete, inundatii, cutremure, incendii etc.), socuri electrice, lichide si insecte din produs, mediu umed etc.
  • Atunci cand utilizati produsul cu alte module si dispozitive defecte sau incompatibile, defectiuni sau fluctuatii mari in reteaua electrica, daune cauzate de expunerea la alte obiecte, scurgeri, caderi, varsarea de lichide pe dispozitiv.
  • Este interzisa utilizarea aparatelor destinate uzului casnic in scopuri profesionale in sali. In acest caz, garanția aparatului este nula.
  • Garantia este de asemenea nula daca nu s-a efectuat intretinerea tehnica anuala a aparatului. Acest serviciu este platit in plus de cstre cumparator.
  • Nu sunt supuse service-ului gratuit in garantie: scartaituri, conexiuni slabe datorate functionarii, piese cosmetice si piese detasate de corpul principal al dispozitivului, decoratiuni din plastic, garnituri de cauciuc, curele, rulmenti si bucse cu durata de viata limitata. Baterii, consumabile si surse de alimentare externe.


 Important!

  •  Verificati conexiunile si suruburile, strangeti si strangeti regulat.
  • Pentru toate modelele de benzi de alergat: este obligatoriu sa lubrifiati banda de alergare la fiecare 8 ore de lucru!
  • Curatati aparatul numai cu o carpa moale umeda si nu lasati-l in umezeala. Nu aruncati partile aparatului in containere stradale. Acestea trebuie reciclate
  • Inainte de a incepe exercitiile, consultati-va medicul.


Service central și centru de reclamații:

SAXO Ltd., Ruse, Str TETZ Iztok 20

tel:  0346 630 002

E-mail: office@yakosport.ro